Ödeme ve Teslimat

1) Ödeme ve Teslimat 

Ödemelerinizi belirtilen hesaplarımıza Banka Havalesi, EFT ya da  Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile tek ödeme ya da taksitli ödeme ile yapabilirsiniz. 

Taksitli ödemelerde banka sizden taksit sayısına göre  faiz tahsil etmek isteyebilir

Kredi kartınıza faizsiz taksit imkanlarından faydalanmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır. Ödemenizin kredi kartınıza yansıması bankalara göre farklılık gösterebilmektedir.

 

2) Sipariş Bedeli İadesi

Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; KOLGU HORECA MUTFAK EKİPMANLARI SANAYİ VE TİCARET  LİMİTED ŞİRKETİ 3 iş günü içerisinde ürün bedelini kredi kartınıza iade eder. Ancak kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir.

 

3) Teslimat

Siparişini verdiğim ürün ne zaman elimize ulaşır?
Kredi kartı ile vereceğiniz siparişlerinizde banka onayı anında alınabilmekte ve siparişiniz hemen hazırlık aşamasına alınabilmektedir. Havale siparişlerinizde yatırmış olduğunuz ödeme, her mesai günü başlangıcında hesaplarımız kontrol edilerek takip edilmekte ve ödemesi gelen siparişler hazırlık aşamasına alınmaktadır. Eğer siparişinizdeki ürünlerin tedarik aşamasında herhangi bir problem yaşanırsa, ürünle ilgili tüm bilgiler www.kolgu.com.tr yetkililerimizce sistemimizde yer alan iletişim bilgileriniz ile bağlantıya geçirilerek bilgi verilmektedir.

Satın aldığınız ürünler en kısa süre içinde size ulaştırılmak hazırlanmaya başlanmaktadır. Ön Sipariş ve tedariği zaman alan ürünler için teslimat süreleri ile ilgili tarafınıza bilgi verilir. Stokta bulunan ürünler kargo firmalarına ulaştırıldak sonra bulunduğunuz bölgeye göre 3 İş günü içerisinde, adrese teslimat yapılan bölgelerde adresinize, adrese teslimat yapılamayan bölgelerde ilgili kargo şubesine paketleri ulaştırmaktadır.
Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?
Firmamızın Kargonomi firması ile anlaşması bulunmaktadır. Kargonomi firmasi, bir çok kargo firmasi ile anlaşmasi olan bir kargo firmasidir. Siparişiniz gönderim bölgesi ve kargo boyutuna uygun kargo firması ile gönderilmektedir. 
Belirli bir desi üzerindeki kargolar, kargo firmalari tarafından kabul edilmediği için yüksek desiye sahip ürünler ambarlar araciliği ile araç teslim şeklinde gönderimektedir. 
Anlaşmali olduğumuz kargo firmalarinin gönderim gerçekleştirmediği bazı bölgeler gönderim alani dışıdır.  Gönderi alanlarının dahil olmadiği bölgelerde sipariş veriyorsanız, farklı gönderim alternatifleri için lütfen bizimle iletişime geçin. 

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım ?
Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir.
Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.
Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
Teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret istediği takdirde lütfen bizimle irtibata geçiniz.
 
Siparişim arızalı ya da yanlış geldi ne yapmalıyım?
Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda `Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.
(Örn : Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )

Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz bize bilgi vermenizi rica ederiz.

Kargo görevlisine tutanağı hazırlatarak ürünü bize ulaştırmanız sonucunda, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.

ÖNEMLİ : Elinize hasarlı ulaşan ürününüzü size teslimatı yapan kargo firması ile bize göndermelisiniz.

 Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.

 

Olasi iletişim ihtiyaci için +90 (212) 659 43 86 numaralı sabit telefon, 0541 659 43 86  numaralı mobile telefon ve Whatsapp veya info@kolgu.com.tr adresleri ile bağlantı kurabilirsiniz. 

 

 

NOT:
Stok Sorunuz, Ön Sipariş
 etiketli ürünlerin, kendi depomuzda stoğu bulunmamaktadır. Siparişe istinaden üretici ya da ithalatçısından tedarik edilmektedir.
Bu ürünleri müşteri temsilcimiz ile teyitleşmeden satın almanız durumunda termin ya da fiyat garantisi verilememektedir.

Bu ürünlerin satışa kapatılmamasının ve üründe tahmini fiyat bilgisi bulunmasının sebebi; müşterilerin arama motorları aracılığıyla ürüne erişimini mümkün kılmaktır. Endüstriyel gruptaki ürünler çoğunlukla  sipariş üzerine üretilmekte olduğundan tüm ürünlerin stoklarda bulunması mümkün olamamaktadır.  

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.